sâmbătă, 28 iulie 2012

Cumpar casa. Prima Casa:)

Update:
PS. Mi-am omis dormitooorul.
(Și nu. Nu s-a desenat singur, iar când a existat, nu l-am locuit. Interesant...așa-i. Sunt 4 ani și  practica vieții e decisiv descriptivă. Universului îi place să fii decis/ă cu fiecare detaliu. Clar. Să mă răzgândesc, iar?)
De-asta???

28.07.2012

Mă gândesc de câteva luni sa achiziționez un apartament de 2 camere. Un loc al meu.
Nu știu de ce acum a venit momentul acesta. Nu-i nici prea devreme, nici prea târziu, ci e momentul.
Poate pentru că din punct de vedere vechime într-ale profesiei tocmai împlinesc majoratul..:
Și am început să caut, să am răbdare, să iau așa-un puls al pieței..
Ciudat.....sau nu...am gândit cu surâs larg în suflet....
 Potrivit  felului meu de a fi ..ironic/șugubăț/critic și autocritic pe alocuri...m-am gandit chiar cu ceva clipe în urmă cum aș putea nimeri eu prețul corect al casei mele. Îmi place ce-a rezultat...E de-a dreptul relativ și bine..și corect...Și îmi convine...
Casa mea? O vad, o desenez mental, am și recunoscut-o .. într-o vizionare..știu că trebuie să fie nici mică, nici mare, ordonată. Aici ar mai trebui să plasez dormitorul...Dar..ce-ar fi dacă s-ar desena el...?
Și -am făcut un calcul ..poznaș...ca să încerc să înțeleg în sinea mea de ce tot spun eu c-am să plătesc pe casa mea suma aproximativă de 28000 euro..
Așadar....
18 ani de muncă pe care îi împlinesc...îi înmultesc cu un salariu mediu de-să zicem 1200 de lei/lunar (actuali!).

Să împart acum acești bani pe care i-aș fi strâns la cursul euro? Cu zâmbet înainte...îi divid.

Reiese astfel suma de -mă cam încurc puțin în calcule-...
Așa 12 luni ori 1200 medie ori 18 ani de muncă ....fac ....-de data asta sigur îmi iese socoteala-259200 lei. E alta sumă...s-o împart la 4.5....

Cam 57600 euro.
Cu o medie de 1200.
Ofer pe casa mea jumatate din cât am câștigat..adică 28800 euro maxim. Atat plătesc.
Aștept doar momentul să o găsesc.

Gîndul s-a instalat.
Mă simt deja locuind în apartamentul cochet, luminos, de 2 camere.
Mă detașez și las Universul să se ordoneze.

***

PS. iulie 2017
S-a "intamplat".
Fireste ca stiu ce-am facut eu, ca sa se faca visul-gand realitata traita. L-am muncit cumva, cu detasare, mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu